Hejsan och förlåt.

Hejsan bloggisen, jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte bloggat på ett tag. Jag har varit sjuk och därför inte orkat lägga ut något. Gott nytt år på er, jag var hos mina söta vänner på nyår där även min kille var. Vi hade det jätte trevligt och skrattade hela kvällen, jag tror vi somnade runt klockan 6 på morgonen. 
Idag var jag i Västervik och köpte en ny idrottströja, nya sängkläder, och lite smått och gott. Men just nu sitter jag och lyssnar på musik, läser en tidning och äter soygurt med lite frysta bär och hackade nötter och banan i.
Det jag beställde från YR har inte kommigt hem ännu, men det kommer väl nästa vecka antar jag. Ha en fortsatt trevlig kväll alla kära läsare, puss på er. //A
 

Söt blogg!

Svar: Tack så mycket ;) kramis
Amanda Björk




Kom ihåg mig?