HP?

Hejsan svejsan bloggen, jag hittade en dator igår på elgiganten som ser lite intressant ut, men jag kan ingenting om datorer så snälla hjälp mig.
Detta är en HP Chromebook 14" och jag undrar om det är någon som vet om de är bra eller inte, klicka här för att komma till denna datorn på elgigantens sida. 
 

Har tyvärr ingen aning om den, men kan varmt rekommendera en Macbook :) Bättre att spara ihop till en dator man verkligen kommer att älska!

Svar: Tror du att en begagnad Macbook från typ blocket eller något fungerar lika bra som en ny?
För jag har ingen lust att köpa en dator för hur mycket pengar som helst, för jag sparar nämligen pengar till en lägenhet. Kram :)
Amanda Björk

Det jag har hört om chromebook är att de är bra :)
Kollade lite på vad som satt i den och där var ju 16gB SSD-lagring vilket betyder att den borde vara dundersnabb! :)


Svar: Det låter ju riktigt bra. :) tycker att priset var lagom på den också. Tack så mycket :) Kram :)
Amanda Björk

En sådan dator har jag, och dom funkar jätte bra, men man kan dock inte ha photoshop på den.
Men den är jättesnabb och batteritiden håller ca 9 H vid 100% laddat!
Och den startar såfort man viker upp den! ;) tycker du ska köpa den.

Svar: Det låter ju jättebra! Ja nu blir jag mer intresserad av denna datorn, tack så mycket! Kram :)
Amanda Björk




Kom ihåg mig?