Godmorgon

..eller, haha för mig är det morgon iallafall. Jag vaknade för 20 minuter sedan och gick ner och gjorde frukost, och jag hittade något väldigt intressant i kylskåpet. Någonting som heter Soygurt, haha, tyckte att namnet var så roligt. 
Men jag hällde Soygurt i en skål och la i bananskivor! Mums! Gud vad gott det blev. 
Soygurt är gjort på soya istället för mjölk, vilket man kan höra på namnet, haha. Och eftersom jag helst undvilker mjölk så är Soygurt väldigt bra. 
Varför jag undvilker mjölk är för att vi människor inte är skapta för att dricka mjölk, mjölk är bra mär vi är bebisar, när vi ammar, men vi är inte skapta för att ta någon annas mjölk, som kalvarnas. 
Så därför undviker jag mjölk. 
Veckans tips kommer lite senare av dagen, ha det bra mina underbara//A



Kom ihåg mig?