Söndag

Hej på er alla, jag ville bara säga att, det inte blir något veckans tips idag pågrund av att jag inte har ett ända tips att dela med mig av idag, jag har typ redan tipsat om allt jag använder mig av i vardagen och produkter jag älskar, men jag lovar att till nästa vecka ska jag ha hittat något som jag kan tipsa om.
Är det bara jag eller går helgerna för sjukt fort? Jag fattar inte vart helgerna tar vägen, allt har börjat gå så äckligt fort på sistonde, känns som att det var igår vi började skolan efter jullovet. 
Snöar det hos er också? Här i Gamleby som ligger utanför Västervik har det snöat hela dagen, det måste vara minst 2 cm överallt, så tråååkigt, jag hade hoppats på attt våren skulle komma på riktigt nu, så man kan börja med tunnare jacka och allt det där. Jag har till och med lagt undan mina vinterskor och tagit fram mina vårskor, men nu blir det att plocka fram vinterskorna igen så att man inte fryser sönder sina små tår. 
Ska snart äta något och fixa fram allt till skolan imorgon, sen gå och lägga sig och sova igen, känns typ som att jag vaknade för bara någon timma sedan. Godnatt alla söta //A

Håller helt med dig om helgen! Vart tog tiden vägen? Usch för måndag... Vi har sluppit snön här i Göteborg, än så länge..

Svar: Gud så härligt det låter utan snö! Det kommer troligtvis att snöa här imorgon också..
Amanda Björk

fin design!

Svar: Tack så mycket kram:)
Amanda Björk




Kom ihåg mig?