11-12-13

Insåg just att dagens datum är 11-12-13, ett datum som vi aldrig kommer att uppleva igen. Tur att denna dagen blev så speciell, precis som alla andra dagar, eftersom att jag träffar världens underbaraste kille i skolan varje dag.
Föresten!
Har ni känt doften av den nya parfymen "Si"? Det har iallafall jag, fick hem en pytteliten söt flaska som prov när jag beställde hem varor från KICKS.
Den luktar riktigt gott faktiskt, lite lagom stark, men man ska nog inte spreja ner kläderna med denna parfym, för då luktar det nog bara äckligt, alltså använd bara lite av denna parfymen för annars går ni runt och luktar starkt hela dagen, det tycker inte jag är så trevligt iallfall, men det skilljer sig från person till person. 
Ha en fortsatt trevlig kväll, själv tänkte jag träna lite nu sedan gå och lägga mig i min nybäddade säng.
Godnatt på er alla. //A



Kom ihåg mig?