30 saker om mig

Hejsan, idag tänkte jag att ni skulle få lära känna mig lite mera, ni ska får höra 30 saker som ni inte visste om mig.
 
1) Jag föddes kl 18:27 på Västerviks BB
2) Jag älskar vita sängkläder 
3) Jag älskar böckerna "Night World"
4) Den bästa filmen jag har sett är "LOL"
5) Jag älskar vita rosor
6) Min favorit artist just nu är Lana Del Rey
7) Min favoritmat är pasta och ostsås
8) Jag beställer hellre hem saker än att åka och köpa det 
9) Jag har en storebror och en lillebror
10) Jag föredrar vita väggar
11) Jag totalt älskar fårpäls
12) Jag älskar doftljus
13) Min favorithögtid är Julafton
14) Min favorit årstid är sommaren 
15) Jag har varit i Cypern och Tunisien
16) Jag har inte Instagram, Twitter eller Facebook
17) Jag tröttnar lätt på mina bloggdesigner
18) Mitt fullständiga namn är Amanda Eva Lovisa Björk
19) Jag kollar helst på skräckfilmer 
20) Jag brukar ha så att tv'n stänger av sig själv en viss tid på nätterna, för jag älskar att somna med tv'n på.
21) Jag vill bo i Linköping eller Göteborg när jag blir äldre
22) Jag har en spricka på min mobil
23) Jag klarar inte av att ha det stökigt i mitt rum, jag måste ha det fint och städat
24) Jag är beroende av väggord 
25) Jag har en Nikon D3100 kamera
26) Jag kan prata lite arabiska
27) Jag åker buss till skolan varje morgon
28) Jag älskar möbler från Chilli och IKEA 
29) Jag tror på spöken
30) Jag älskar te.
 
//A

22 har väl inget med dig och göra det var väl Mobilen ;)

Svar: Haha, jo eftersom det är jag som tappat den
Amanda Björk




Kom ihåg mig?