MICHAEL MICHAEL KORS

Skulle hemskt gärna vilja ha en svart Michael Michael Kors väska, hittade en grön här. Blir väl att samla ihop lite pengar så jag kan köpa mig en sådan. Det ser så snyggt ut när man ser kvinnor på stan gå med en sådan väska hängandes på armväcket. Och dom är ju så otroligt rymliga också, vilket är bra när man ska ta hem tunga klumpiga mappar från skolan. 
Fast den gröna är ju också otroligt snygg, men svart passar till alla färger och då slipper man tänka på att vissa kläder inte passar till väskans färg. 
Imorgon är det söndag, och jag ska bara ta det lugnt. Hela dagen ska jag ligga stilla med ansiktsmask och se mysiga filmer och gosa ner mig i sängen. Ibland så måste man ladda upp sin energi. Veckans tips kommer också imorgon, det får ni inte glömma, och inte jag heller för den delen. Hehe. Kramis //A



Kom ihåg mig?