Veckans tips

Okej, nu är det dax för veckans tips igen och jag börjar med att be så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte tipsade om någonting förra veckan.. Men iallafall, idag tipsar jag om olivolja, haha ja jag vet vad ni tänker "olivolja? vad har hon hittat på nu" men faktum är olivolja är otroligt bra för dina torra och trasiga nagelband, min olivolja köpte vi när vi var i Tunisien men det finns att köpa i en vanlig mataffär, men jag menade bara att ni inte behöver bli chokade ifall ni inte hittar samma som jag använder.
Gör såhär, häll lite olivolja i dina händer och smörj in noga, låt det vara kvar och undvik att ta i saker, det är ju inte så kul med kladd överallt, tvätta sedan av det med vatten och tvål smörj sedan in dina händer i en vanlig handkräm.
Ni kan även ta lite olivolja och låta det va på era händer under natten.
Hoppas ni gillade detta tips. -Lots Of Love/A
 



Kom ihåg mig?