In love

Hej på er alla! Som ni vet så var jag på nattinnefotboll i fredags. Åkte dit klockan 9 och kollade lite på fotbollen, sen gick jag hem till Alex och tog det lugnt och kollade på tv och chillade med min pojkvän och hans lag (THE HULKS) som skulle spela lite senare. Min älsklings lag vann tyvärr inte men jag tycker ändån att de var bäst. 
Fotbollen slutade ca kl 2 på natten och då traskade jag min kille och Arvid hem till alex igen och sov över där, men de blev inte mycket sömn, jag somnade kl 8 och vaknade kl 10. 
 
Jag fick hem en underbar bikini från Victoria's secret i fredags också, beställde den för 3 veckor sedan, skönt att den hittade hit iallafall. hehe.
 
På tisdag har jag ett nationellt prov i NO och även på fredag så jag kommer inte vara så aktiv med bloggandet.
 
 



Kom ihåg mig?