De senaste dagarna..

Hej på er sötnosar och förlåt förlåt och åter igen förlåt för att jag inte varit aktiv med bloggandet. Hela denna veckan har varit seg och jag har knappt kunnat sova på nätterna av olika anledningar. Så dagarna jag kommit hem från skolan så har jag gått och lagt mig direkt för att få min sömn.
Det är så kul att se att ni ändån går in på min blogg och kollar även att jag inte lägger ut något, så tusen tack, ni är helt underbara.
I torsdags, det vill säga igår, så gjorde jag ett muntligt nationellt prov, och det gick mycket bättre än jag trodde det skulle gå, det var till och med kul att sitta och diskutera olika texter.
Idag efter skolan så åkte jag hem och åt mat och drog sedan till vår fritidsgård för att kolla på min pojkvän när han körde biljardtävling, och jag är så stolt över min pojkvän för att han vann hela skiten, dock så fattar jag inte riktigt vad biljard går ut på, och tycker faktiskt det blir långtråkigt att kolla på det.
 
Så det är väl ungefär allt som hänt denna veckan, jag vet och förlåt för att jag inte la ut veckans tips som jag lovade, så jag lägger ut de på söndag istället.
På måndag har jag läsförståelse i svenskan från klockan 9.00 till 12.40, huuuur ska man orka?? 
 
Nu ska jag dra och lägga mig i sängen ock kolla på filmen Boktjuven.
 
Här får ni en underbar låt som jag bara inte kan sluta älska.
 

Biljard är ett spel eller sport (hur man nu ser på det) som ibland är himla kul att spela men aldrig kul att titta på, haha.

Svar: Aaa precis! Testade faktiskt att spela de lite här om dagen och det var inte så dumt som jag trodde. :)
Amanda Björk

älskar låten!




Kom ihåg mig?